tredje gången gillt

Hej!
Detta är tredje gången jag försöker mig på att skriva blogg.
Hoppas att det är tredje och sista gången, att jag verkligen försöker uppdatera ofta nu! Heja malin!
Så, vem är jag?
En glad och sprallig tjej är nog det intrycket de flesta får av mig.
Har precis fyllt sjutton år och ska snart börja 2:an på Mediaprogrammet, där jag stormtrivs :)
Bor i Degeberga, en liten mini ort. Eller egentligen bor jag UTANFÖR den här miniorten, in the wood. 
Fast jag håller mest till i Kristianstad.
Har inget roligt fritidsintresse att berätta om, tyvärr. Utan det jag håller på med om dagarna är att umgås med mina vänner :)  Sjunger gör jag en del också, men bara hemma i min ensamhet, med min mikrofon.
I samband med att jag raderade min gamla blogg, skapade jag även en anna blogg, utöver den här. En musikblogg. Så jag slår till stort, och hoppas på att det ska gå vägen!
Hej sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0