Helgen

Min helg har varit lugn och fin faktiskt :)
Även om jag var lite partysugen så har jagtagit det lugnt. 
I fredags var jag bara i stan en stund på dagen, träffade vänner och åt. På kvällen låg jag i myskläder framför "tomen är far till alla barnen" riktigt rolig film! :D
I Lördags stack jag hem till Stoffe, vid 6tiden drog vi på kräftskiva med hans familj. Familjen vi var hos hade både uppvärmd utomhuspool och bubbelspa utomhus, riktigt nice! Vi stack hem rätt tidigt och kollade på film, mysigt :)
Idag var jag hos stoffe ett tag, båda har dock blivit förkylda så vi har varit allmänt sega hela dagen.
En mysig helg faktiskt :)
Nu hade jag tänkt sätta på en bra film och krypa ner i sängen med något onyttigt:)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0